Polityka prywatności

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Kancelaria Radcy Prawnego Paweł Wojtkiewicz (dalej także jako „Kancelaria” albo „Administrator”). Dane osobowe zbierane przez Kancelarię przetwarzane są na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”) oraz w polskich przepisach wydanych w związku z RODO, w tym ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Kancelaria zachowuje dane osobowe w poufności i zabezpiecza je przed niepowołanym dostępem osób trzecich na zasadach opisanych w wyżej wymienionych przepisach.

W ramach prowadzonej działalności Kancelaria zbiera i przetwarza dane osobowe w celach:

  1. wykonywania umów zawieranych przez Kancelarię z Klientami (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  2. wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych rzez Kancelarię jako Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), to jest:
    • w celu świadczenia usług na rzecz Klientów,
    • w celu marketingu usług Kancelarii,
    • w celach analitycznych, statystycznych oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego związanego z stroną kancelarii.

Kancelaria przetwarza także dane osobowe w zakresie koniecznym do wypełnienia obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w zależności od okoliczności odmowa udostępnienia danych lub żądanie ich usunięcia może uniemożliwić Kancelarii między innymi kontakt z Państwem, przekazywanie Państwu informacji o wydarzeniach i działalności Kancelarii lub wykonanie usługi. Przetwarzanie danych osobowych w ramach świadczenia usług pomocy prawnej uregulowane jest w informacji RODO załączanej do umów zawieranych z Klientami. Informujemy, że przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Mogą Państwo w każdej chwili wyrazić sprzeciw (cofnąć zgodę) na marketingowe wykorzystanie przez Administratora danych osobowych.

Dane osobowe będą przetwarzane odpowiednio:

  1. do czasu upływu terminów przedawnienia związanych z umową, z którą jest związane przetwarzanie danych osobowych,
  2. do czasu upływu terminów związanych z przedawnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawa,
  3. do czasu zrealizowania właściwych prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię jako Administratora danych związanych z przetwarzaniem określonych danych,
  4. do czasu wniesienia sprzeciwu albo cofnięcia zgody w zakresie przetwarzania danych w celach marketingowych.

Dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa albo umowy powierzenia z Administratorem.

Dane osobowe przetwarzane są w siedzibie Kancelarii i nie są przekazywane do krajów znajdujących się poza Unią Europejską.

Dane osobowe nie są przedmiotem profilowania, jak też zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Zmiany Polityki Prywatności wynikające z zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa będą publikowane na stronie w zakładce „Polityka Prywatności”.

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.